25-årsfest

publicerat i
I går fick jag besök av Bettan och Tina, de var här hela kvällen och for strax innan 2 i natt. Vi åt, såg film, surrade och tog en massa bilder...igen, hehe! Att det kan vara så roligt ibland. Ska se om jag kan bjuda på några bilder i detta inlägg.

I dag bär det av till stugan för att fira Fredrik som har fyllt 25 år och då blir det alltså en 25-årsfest :). Jag blir hämtat vid 2 tiden och sedan blir det fika och i kväll ska det grillas. Om vädret tillåter blir det en sväng ner till stranden också skulle jag tro :).

Morgondagen kommer bestå av att tvätta allting från mattor till täcke och kuddar. Verkligen allting ska jag tvätta eftersom på måndag blir det flytt. Ska städa lite grann och bära ner mer saker till förrådet om det får plats vill säga, har redan tagit ner halva lägenheten dit ;). Sedan kan man ställa in resten av "lägenheten" i hallen så att man kan komma åt fler ställen för att städa. Har bokat besiktning nu på fredag men skönt om man kan städa lite för varje dag.

Bilden gjord av Tina








Nu ska jag plocka undan lite efter gårdagens främmande :) Sedan blir det duschen och fixa lite lunch. Ha en trevlig lördag.

Kommentera inlägget här :