Roligt!

publicerat i
Igår var det meningen att jag och Bettan skulle ha myskväll med mat och massa gotta för att sedan gå bort till Mari och Edwin och spela lite Mario på Wiii och sedan gå tillbaka till mig och se på tv. Men det blev ändrade planer. Vid 8 tiden begav vi oss och snackade lite till en början sedan blev det tv-spelande hela kvällen och natten :). Senare kom Andreas och Alex och spelade med oss. Det var riktigt roligt men det gick inte alls bra för mig, men det får man ta, det är lika roligt ändå, haha. När de andra hade åkt var jag kvar med Mari och surrade ett tag sedan gick jag hem, man var hemma vid halv 5 imorse ;).

Vad händer idag? Det blir nog en tråkig lördag. Ville åka skridskor men ingen vill. Sedan har jag tenta nu på fredag som jag knappt börjat plugga på, tänkte plugga lite smått på den idag. Men för en stund sedan fick jag veta att i den andra kursen som jag läser ska man göra en "uppgift" i ett seminarium som jag har skickat in redan men tydligen ska vi använda oss av en "mall" för opponeringen som jag inte alls visste om, så den måste jag göra klart tills imorgon =/. Får se hur det går med allt detta. Tur att man får möjlighet till omtenta.


Bruttan och jag

Kommentera inlägget här :