Gott Nytt År!

publicerat i
Nu är det ett nytt år...Igen! Tiden går så himla fort. Nu har jag inte uppdaterat på 2 dagar så tänkte berätta att i förrgår fick jag besök av Therese Åhlin. Jag har gått i samma klass som henne från 3:an till 9:an men nu har hon flyttat till England sedan 3 år tillbaka så vi hade mkt att prata om, gamla minnen =). Det var mkt trevligt.

Sedan igår var det ju nyårsafton så då var vi alla hemma hos Tessan. Tror vi blev 25 personer eller så =). Det var en del som hände men allting löste sig mer eller mindre =).

Eftersom man inte fick tag på någon taxi inatt så gick: Jag, Sofia, Fredrik, Daniel och lust från Skönsmon till Nacksta. Tog över en timma för oss haha. Fredrik hittade någon snöskyffel som han drog Daniel i. Sedan var det min och Sofias tur att åka - Det blev nog kvällens höjdpunkt. Bilder på de äventyret kommer senare, håll ut ;)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av tessan:

härligt, vill se de bilderna =)

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

har inte fått bilderna av Sofia än, hoppas jag får dom snart ;). Det var så roligt!

Kommentera inlägget här :