Min helg

publicerat i
Fredag: Var inte så lyckad, jag skrev juridiktenta till halv 5 eller nåt, Efter tentan mötte jag upp Tessan och åkte hem till mig en sväng. Senare på kvällen skulle vi gå till Mari och spela Wii och sånt men Tessan gick själv sedan var det meningen att jag skulle komma. Men mådde inte så bra, fick frossa och kände mig allmänt helt slut.

Lördag: Då kom Therese Å och vi åt middag tillsammans och såg några filmer, sedan skulle Martin och Mari ha en film och spelkväll igen, så det slutade med att jag och Therese gick dit =). Hon åkte hem vid 11 men jag blev kvar och var väl hemma runt 5 imorse, haha! Vi såg skräckfilmer precis innan man skulle bege sig hemåt, men man kunde somna efter ett tag. Först såg vi Boogeyman och sedan Paranormal Activity.

Söndag: Nu blir det plugg så man kan skicka in uppgiften för deadlinen - ikväll! Ska ta kontakt med Oskar också för att se om det blir nå skridskoråkning ikväll =).

Nu väntar kaffet, ha en fortsatt trevlig söndag!


Kommentera inlägget här :