Sverige - Slovakien

publicerat i
God morgon! Man är uppe tidigt idag igen för att se hockeyn. Nu blev det precis 1-0 till Slovakien =/. Tycker att Sverige måste vakna till nu. I fall dom skulle vinna denna match tror jag att de kommer ha det kämpigt mot Kanada.

Jag vill tacka alla för gårdagen, det var en underbar dag. Tack för sällskapet och allt fint som jag fick :). Släkten började rulla in vid 16 tiden och det sista gänget for strax efter 21:00 :).

Igår kväll gick jag över till Mari. Vi spelade lite Mario och surrade någon timme. Jag var hemma vid halv 2 i natt. Känner att det är dags att lägga sig ett tag efter matchen ;).

Imorgon bär det av till skolan för tentaskrivning, efter det blir det staden med Bettan. På eftermiddagen kommer Therese Å. Då blir det grekisk sallad till middag och surr och film, hehe!

Nu blir det kaffe sedan mysa sig ner i sängen igen, framför matchen!

Go Sweden Go

Kommentera inlägget här :