Stress

publicerat i
Passar på att uppdatera bloggen medans jag sitter och väntar på storfrämmandet ;). Har väntat i några timmar nu så nu är man less. Att vänta är väl en av de jobbigaste sakerna som finns?

Den här veckan har jag mycket att göra, så ärligt talat vet jag inte hur jag ska lägga upp allting. Det som måste prioriteras är verkligen plugget, har enormt mycket nu. Skönt att jag ska avsluta studierna i sommar :).
Sedan har jag lovat att träffa Bettan och Tessan nånting. Sedan måste jag till Birsta eller stan och handla lite småsaker. Sedan på torsdag har Mari ljusparty. Men det känns som jag behöver plugga varje dag nu och det vill jag inte. Det känns som det var mer saker, har nog glömt en del. Jo, jag måste till skolan någon dag i veckan också.

Nu är främmandet här :) Ha en fortsatt trevlig kväll!



Kommentera inlägget här :