Hockey

publicerat i
Som vanligt har jag haft främmande. De närmaste dagarna har bland annat mamma, Jim, Tessan, Tess och Bettan varit här, inte samtidigt då :P. Utöver det har de inte hänt så mkt mer än det vanliga, plugg. Har extremt mkt nu men känns skönt att jag bestämt mig för att avsluta studierna efter den här terminen. Men då ska allt förändras. Söka jobb, flytta (bor ju i studentlägenhet) men kommer kunna bo kvar hela sommaren iaf :). Det jobbigaste är väl detta med jobb. Kommer sommarjobba först och en ev. resa kommer väl bli av. Men hoppas det finns jobb här, vill absolut inte flytta eftersom man har allting här. Men ibland känns en sak speciell jobbig, vet inte hur man ska göra åt den saken men men....

I veckan kommer det bli mkt också. Ska tvätta, städa och handla. För på onsdag fyller man 24 år så då blir det fullt ös hela dagen :P. Måste hinna med plugg och sedan kom jag på att jag har tenta på fredag, har jag börjat plugga på den? O nej inte det. Hinner inte med den nu!

Ska sätta mig och fortsätta se hockeyn :) Ha en fortsatt trevlig kväll!

HEJA SVERIGE

För tillfälligt står det 2-0 till Sverige :)

Kommentera inlägget här :