24 år :)

publicerat i
Idag fyller jag 24 år bara tanken på att det är 6 år kvar till 30 blir jag gråhårig, haha! På eftermiddagen kommer släkten att komma inrullande. Men så roligt att alla kan komma som vanligt, vi blir 16 stycken :).

Sedan ska man försöka hålla sig vaken i natt för att se Sverige-Slovakien som verkar ska spela 01:30. Skulle gärna vilja se USA-Schweiz men det beror på hur länge man orkar vara vaken och hur länge besöket är kvar :).

Ska börja göra mig nån lunch nu och försöka plugga lite efter det :).

Ha en fortsatt trevllig onsdag. Uppdaterar senare!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tess:

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN =) PÖSS!

2:a kommentar, skriven , av Tina:

06:00 spelas matchen mellan Sverige och Slovakien, tror jag. :)

3:e kommentar, skriven , av Mari:

Grattis! men du, bara ett år kvar tills 25.. ännu mer noja..

4:e kommentar, skriven , av Cindy:

Tack för gratulationerna :)

Tina: Jag var vaken med tuppen. Har precis uppdaterat bloggen om att det stod 1-0, men nu blidde det 2-0 till Slovakien =/.

5:e kommentar, skriven , av Tina:

haha låter bra det Cindy, synd att dom förlorade bara... ;/

Kommentera inlägget här :