Julgran

publicerat i
Hej! Hoppas ni alla har en härlig lördag. Själv har dagen varit kanon. Varit några timmar och firat kusin som snart fyller 30. Det är alltid trevligt att träffa hela släkten. Morfar kom hit en timma innan vi for och surrade och fixade julgranen. Han är så snäll att han tog en gran från sin mark. Det var en mindre gran och väldigt smal och liten än vad man är van vid, men en större skulle inte få plats :). Mamma tog med sig julgransfoten, julgransmattan och belysning, skönt så man slipper köpa det. Efter kalaset skjussade morfar hem mig och mormor och jag fick 200 kr av morfar för att köpa en varm och skön mössa. Hmm, det ska bli intressant. Har aldrig använt mössa, eller jo när man var yngre då, men tycker inte jag passar i det. Men ska nog hitta mig en bra. Det är ju inte roligt att frysa. Ska även köpa reflexer för man äger inga såna och det är mörkt. Speciellt viktigt att ha när jag går till jobbet för det tar tid att gå från den mörka E4:an till huset där man arbetar.

Ni kan få se några bilder från granen. Dock ser granen mkt bättre ut än på bilderna ;). Har inte gjort så noga men ska ändra det sedan, behöver mer glitter.




Nu ska man dona på lite, sedan blir det en massa film skulle jag tro :). Det blir att L kommer och hjälper till med hyllorna i morgon istället, ni får se senare hur det blir. Ha en fortsatt trevlig lördag!


Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av tessan:

va liten och söt den va =)

2:a kommentar, skriven , av munky:

jaha redan fixat gran? ja det är nog lika bra att va ute i god tid så man slipper stressa ;)

Kommentera inlägget här :