Zodiac

publicerat i
Dagen har varit lugn, tack och lov :). Var på affären i morse och handlade hem lite saker, handlade lite lövbiff så jag kunde göra den supergoda lövbiffgrytan till middag. Sedan har jag hållit på här hemma med diverse saker. Spikat, städat och planerat hur jag ska få ordning här hemma. Allting är i princip på plats (eller de som jag kan fixa nu tills de kommer och målar) men är inte riktigt nöjd med v-rummet. Men ska knåpa på lite mer med det.

Nu sitter jag och väntar på att Zodiac-filmen ska börja kl 21. Vet inte riktigt om det är någonting jag vill se själv. Tror den är verklighetsbaserad efter den riktiga serimördaren som gick under namnet "Zodiac." Kanske karaktärerna i filmerna visar de människorna som blev mördade i verkligheten? Huvva. Men verklighetsbaserade historier brukar bli mer spännande och dock då ännu skrämmande.

I morgon blir det att gå bort till mamma och hämta lite saker, sedan tvätta och ta det lugnt resten av dagen. Mormor kanske kommer förbi på en fika och Stefan kanske också skulle komma förbi en sväng, får se hur det blir med det  :). Ska hoppa in i duschen och tända lite ljus nu innan det är movie time.


Kram på er alla!

Kommentera inlägget här :