Hassela

publicerat i
God morgon alla bloggare! Idag tog jag mig en rejäl sovmorgon, klev upp vid halv 11. Men kände att kroppen behövde det efter gårdagen. Som jag nämnt tidigare var jag med familjen/släkten i Hassela, jag tog även med mig Tessan :) Alla hade en trevlig dag. Det roligaste var Afterskin och skoteråkningen, Jim körde fort så man var tvungen att hålla i sig riktigt, det är nog därifrån träningsvärken kommer idag, haha! Men fort ska det gå, ju fortare ju härligare :).

Idag har jag blivit bortbjuden på fest, men tänkte säga Nej till den och bara vara hemma eller gå över till Mari och Edwin en sväng. Känner som jag vill spara in lite pengar för nästa helg drar jag iväg till London ;).

Imorgon bär det av till moster på Påskmiddag. Det ska bli trevligt!

Ni få en ha en fortsatt trevlig PÅSK!

Kommentera inlägget här :