Straight hair

publicerat i Allmänt;

Som ni kan se så ser jag lite annorlunda ut. Det är inte ofta jag har rakt hår men just på denna bild har jag peruk. I helgen hämtade jag in en påse från förrådet med diverse maskerad outfits och kom då över peruken jag hade en Halloween för några år sedan. Det skulle vara mer behändigt att ha peruk när jag vill ha rakt hår än att platta måste jag säga, skämt och sido. Jag har platt hår 1, max 2 ggr per år så det är ovant.

Varför hämtade jag in maskeradkläderna kanske ni undrar? Jo, Therese fyller snart 30 och då ska hon ha 80-talstema på hennes fest. I förrådet hade jag knallrosa och turkosa leggings, rosa halsband och rosa örhängen. Det är skönt att outfiten är klar. Jag har bestämt mig för att ha turkosa leggings, svart linne, halsbandet, örhängena och svarta benvärmare. Låter det inte sexigt så säg? Haha. Gillar inte 80 talets mode men älskar 80 talsmusiken i alla fall. Det kommer bli jätteroligt.

Kommentera inlägget här :