Date night imorgon + Julen 2016

publicerat i Allmänt;
Så var annandagen här och den mysigaste tiden på året är snart till ända. Julen har varit mycket lyckad och lika trevlig som vanligt. Uppesittarkvällen hos mig var så bra så att dom vill att jag ska styra upp flera uppsittarkvällar och det vill jag gärna göra, var mycket trevligt och jag hann med att fixa allting. Det var jättefint :). Jag kommer att lägga upp några bilder bara från helgen i det här inlägget. Igår var Sofia hos mig, mycket trevligt :). Imorse var jag på Birsta och IKEA med resten av Sundsvall, haha. Hittade lite smått och gått i alla fall men inget direkt på rea men hade saker jag ville ha som jag visste inte skulle reas ut. Köpt hårfärg igår och ska väl färga mörkt igen. 
Imorgon har jag en date night som består av middag med några av de bästa brudarna. Vi är 6 stycken som ska äta på Pinchos. Kommer bli jättetrevligt, vi har bord strax efter 17.  
Jag ska eventuellt åka till City Gross imorgon bitti eller så tar jag det imorgon kväll efter Pinchos. Fick bland annat presentkort på City Gross, tummen upp för det. Tror City Gross stänger 21 så hinner dit på kvällen istället. 
Snart är 2017 här och det är man laddad för. Vad har ni för planer på Nyårsafton? Jag skulle vilja vara i Hassela men mamma och Jim ska inte vara där i år. "Bad Influence" spelar och de spelade även förra året och var riktigt bra. Självklart åker man inte dit själv. Har flera alternativ så får se vad man hittar på, kommer bli trevligt vilket som :). Kommer vara lugnt med några kompisar bara i alla fall. Men som sagt hade varit trevligt att åka till Hassela.
 
 Jag kommer att uppdatera med mer bilder senare. Hoppas ni alla har haft en bra jul och önskar en god fortsättning <3.

Kommentera inlägget här :