Vinmys <3 + Gitarrspelande

publicerat i Allmänt;

Det har varit fullt upp hela helgen som var och hela denna vecka. Flyttstädade lägenheten hela söndagen och fortsatte på måndag kväll efter jobbet. I tisdags efter jobbet for jag till City Gross och handlade för att sedan ut till Birsta för att köpa en Chromecast och sedan for jag hem för middag och installerade Chromecast och skaffade även MagineTV igen. Det är underbart att casta från datorn/mobilen till teven. Slog igång en av mina nya kanaler (Animal Planet). Underbart att se djurdokumentärer på teven med ett bra ljud. Castade från mobilen till teven med Spotify också. Kan säga att jag inte behöver min trådlösa högtalare igen, inte hemma i alla fall eftersom ljudet på nya teven är jättebra och kan då lyssna på Spotify via tevens högtalare istället.
Igår efter jobbet for jag till lägenheten och tog det sista, så skönt att få det avklarat.

Jag har också ändrat mina arbetstider och jobbar 7.30 till 16.30 istället. Det är rätt skönt med en halvtimmes längre sovmorgon :). Idag blev det städning hemma och fixade undan några ärenden. Känns som man knappt varit hemma på hela veckan. Eftersom jag tog på mig ett extraknäck har jag inte varit på gymmet den här veckan ännu men jag saknar gymmet faktiskt så det får bli två pass i helgen istället. Tänkte ta ett pass på lördag och söndag, varav en dag betala in mig på Matforshallen för att ta en match med boxningsäcken. På lördag ska jag bara vara hemma, har lite saker att fixa på hemmaplan. Tänkte träna tidigt på söndag innan man ska åka in till stan över dagen.

Imorgon efter jobbet blir det att åka en sväng på City Gross och handla för att sedan hem och göra en god middag och ta sig ett glas vin eller två, vinmys :). Får se om gitarren kommer fram imorgon kväll också. Har inte spelat sedan i somras.

Håller på med morgondagens matlåda, biff stroganoff så måste ta hand om den sedan blir det en dusch, lite spa och sedan en film. Önskar er alla en fortsatt trevlig torsdag.

 Det blev så fint med snösprayen!

Kommentera inlägget här :