Någonting spännande är på gång

publicerat i Allmänt;
Det känns som man har fått ett "liv". Hur konstigt det än låter så är det sant. Jag pratar om Facebook. Att vara inloggad på FB allt för många gånger per dygn gör mig galen. Det är en vana att logga in hela tiden men jag bryr mig inte längre. Känns som man har mer av ett liv när man inte hänger där hela tiden (skratt). Jag träffar, pratar/smsar istället med folk och det mår man så mycket bättre av. Har tänkt länge på att ta bort FB men det behövs inte, bara man använder det med måtta.
För att skriva om nåt annat. Jag har något spännande som händer (eventuellt). Vet inte säkert ännu och tänkte avvakta ett antal veckor för att se om det blir av. Jag skriver inte förrän jag vet säkert :).
Jag har donat på lite hemma efter jobbet. Fick en bit golvmatta som mamma fick över när de renoverade köket och skulle slängas men jag tog vara på den. Har lagt golvet i kökslådorna och i spegelskåpet i badrummet. Spegelskåpet var inte så fint invändigt men ser riktigt bra ut nu :). Så roligt att fixa och dona, speciellt när man finner bra lösningar som man enkelt kan göra själv. 
Jag har fastnat helt för "Rock'n'roll" jag vill ut och dansa hela tiden, vet inte vad som hänt. Jag har alltid älskat dans men just denna typ av dans trodde jag inte var min grej. I augusti är det event i Stöde, Rockabilly och Country kväll. Längtar tills dess. Jag har skrivit förut att jag älskar musiken, dansen, kläderna och bilarna. Man blir så glad.. Man blir varm i hela kroppen av att tänka på det.
Snart blir det att köpa en ny soffa också. Den jag har är jättebra och stor men vill ha en annan som jag spanat in ett tag. Är det någon som är ute efter en soffa så säg till.
Nu blir det skräckfilm, har ni några förslag på en bra film tar jag tacksamt emot dom. Önskar er alla en trevlig helg <3.
 

Kommentera inlägget här :