Belöning

publicerat i
Ligger i soffan och kollar på hockeyn, det ser bra ut för Sverige och hoppas dom tar hem matchen. Jag och Tess la nyss på efter att vi pratat över 3 timmar, haha. 
Idag blev det en härlig promenad medan solen lyste i morse. Har också fått undan en del plugg. Efter jobbet imorgon blir det att sitta med uppgifterna och läsa en hel del så man kommer ikapp. Ska prata med morfar någon dag och bestämma om jag ska till Stöde i helgen och hjälpa han med puts av fönster och städning. Skönt om man har pluggat in lite så man får "ledigt" i helgen när man är ledig från jobbet iallafall. 
Jag kom på förra veckan att jag inte har belönat mig själv efter att jag nått min målvikt. Jag hade några delmål men inte unnat eller gjort någonting av det jag hade tänkt. En sak var att köpa något nytt plagg (något somrigt och fint) och en brun-utan-sol dusch. Jag har velat gjort det i flera år men fegat ur men känner för att få lite färg på kroppen. Ska unna mig det och göra det om några veckor. Är bara så rädd att det blir fläckigt om man inte själv gör en bra peeling innan. Det ska bli spännande! Jag är faktiskt värd det tycker jag. Det ska bort mer på magen och därför ska det bli några promenader varje vecka och även börja göra lite magövningar på hemmaplan :).
Det är inget speciellt som hänt, har landat efter resan till Norge. Provade badklänningen som jag fick av T och den satt perfekt <3  Han kan han.

Kommentera inlägget här :