Öppet Hus

publicerat i Allmänt;
Tänkte skriva lite om Öppet Hus för Cindy Design. Den kommer att hålla till den 29e och 30e november. Jag har halverat "produktkatalogen" för att jag ska hinna göra klart alla beställningar som ska göras klart innan jul. Jag har redan gjort rätt mycket och har även gjort visningsexemplar som man kan ställa fram så alla kan se hur saker ser ut. Vad jag längtar!
Som jag har sagt förut och jag säger det igen. Cindy Design är 100 % en hobbyverksamhet och inget seriöst. Alltså jag driver inte ett företag och tänkte inte göra det heller. Det här är min hobby -min passion. Det är helt enkelt en rolig grej som jag gör på min fritid.
Efter jobbet har jag suttit och pysslat och träffat vänner. Tiden räcker inte till känner jag men ska inte klaga. Härligt när det händer någonting.
Det här fick bli ett kort inlägg. Har jobbat idag och precis ätit middag. Nu blir det en dusch och fixa lite dokument för Öppet Huset :). Kommer lägga upp bilder inom kort på de saker jag gjort hittills.
 

Kommentera inlägget här :