43 % avklarat

publicerat i Allmänt;
Jag har tappat motivationen helt vad gäller kost och träning och det känns som man gått upp några kilon. Var över tre veckor sedan sist jag stod på vågen men fick för mig att väga mig igår. Vågen visade - 2 kg sedan sist och en 1 cm mindre runt magen :).
Jag fuskar inte speciellt mycket utan håller mig från läsk och choklad. Klart jag har tagit en kaka hit eller dit men så länge det inte är någonting som jag kan känna ett beroende av (som cola och choklad) så är det lugnt. Äter jag något sött som inte är choklad så kommer inte sötsuget tillbaka men skulle jag äta en chokladkaka eller dricka cola så kommer jag garanterat att associera det med ett sötsug och därav hamna i skiten igen.
Blev rätt motiverad av att fortsätta! Har 51 dagar att nå min målvikt.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Teres:

Hejja hejja! We can do it!

Kommentera inlägget här :