28 år idag

publicerat i Allmänt;
Idag fyller man hela 28 år och det innebär att det blir firande idag. Mamma, Jim och Ida kommer. Det har varit mycket firande den senaste veckan. Först Jop's i måndags och i lördags var det bowling och mat med härliga vänner. Efter Södra Berget gick vi hit och umgicks några timmar.
Igår klev man upp tidigt för att fixa för främmande. Mormor, morfar, moster Marlene och kusin Vilma kom igår och jag gjorde min allra första tårta som jag fick eloge för, haha. Gjorde en enkel tårta med sockerkaks tårtbottnar, hallonsylt, tjockt lager med vaniljkräm, grädde överdrag och dekorerade med noblesse och jordgubbar. Sedan bjöd jag på kakor. Sandra och Therese kom igår kväll också för att fika. Jag har fått jättefina blommor, pengar, trisslotter och en jättefin teckning som Vilma gjort till mig.

Kommentera inlägget här :