Italia

publicerat i Allmänt;
Det är så vackert och romantiskt i Italien!
Tänk att man är 50/50. Känner mig dock inte som halvitalienska, har aldrig känt så men det kanske kan förändras? Ska resa dit och upptäcka landet. Ska ta tag i italienskan igen också. Bara svårt att lära sig ett språk från grunden helt själv. Men man måste ju börja någonstans :).
Var några gånger i Italien när jag var liten. Har bilder från när vi var bland annat i Gardasjön och Rimini. Bilden nedanför togs på stranden i Rimini (om jag inte minns fel).
(Bilden är lånad från http://world-2r.blogspot.se/2014/01/italy.html)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Vet du att BBC har en språkkurs, jag lärde mig tillräckligt med franska där för att klara mig i Paris. Den är visserligen engelsk men det ska väl inte vara något problem. Kram Ronica.

Svar: Tack :). Ska kolla upp det. Kram
Cindy

Kommentera inlägget här :