Lyckad kväll

publicerat i Allmänt;
Gårdagen blev lyckad. Vi hade det jätteroligt, mycket folk, skön musik och underbar dans. Vad mer kan man begära liksom? Men det var riktigt svårt att dansa när det var länge sedan man tränade Zumba. Zumban hjälpte faktiskt till mycket med att komma in i det latinamerikanska rytmerna. Efter 00.00 hade dem ännu en mini-kurs med dansstilen Reggaeton, riktigt roligt men kände att mina skor inte var dem bästa för den typen av dansen, men det var värt all möda. Längtar redan tills nästa månad ;).
Vi kom in vid närmare halv elva men nästa gång vill jag nog vara där till klockan nio för att gå på den första mini-kursen som brukar vara i dansstilen Bachata.
Gårdagen började bra också måste jag säga. Innan Therese kom gick jag på macken och handlade chips. Jag hade så klart inte bytt om till klänningen jag skulle ha utan hade mysdressen och träningsskona på mig när jag gick. När man kom till macken var det flera bilar där, en kille som stod och tankande kunde inte släppa blicken och jag flinade bara. Sedan går jag förbi några killar som stod parkerad bredvid mig där jag gick. Där "flirtade" killarna med mig, eller hur man ska säga. Det brukar kunna vara unga killar men dom här var i min ålder. Det började bra må jag säga, haha. Lite gulligt var det i alla fall!
Har suttit och studerat under dagen men måste fortsätta snart igen. Vill inte göra muntliga imorgon, är inte ett dugg redo. Känns riktigt jobbigt. Funderade på att hoppa över det och fråga om man får göra en skriftlig examination istället men det är nog lika jobbigt och då är det bättre att försöka först och se hur det går. Går det dåligt så är det bara att komplettera då. Önska mig lycka till och håll tummen 18.30 imorgon.
Idag blir det tacomys till middag :). Ciao!

Kommentera inlägget här :