"Fastar"

publicerat i Allmänt;
Det är som vanligt full rulle. Det har varit mycket och jag har inte ens hunnit med mig själv. Tiden bara går och det är så mycket man ska göra. Har i alla fall arbetat sista dagen idag. Efter 4 veckor med jobb, studier och stress kommer det äntligen bli lugnare. Känner mig förkyld men det händer inget mer.
Efter 00.00 får jag inte äta eller dricka. Ska fasta till efter 8  imorgon, ska ta nya blodprov. Ska se om jag är känslig mot laktos och gluten. Läkaren vill också kolla mitt långsocker, anar han att jag har diabetes? Haha, nej tror inte att så är fallet men det är bra att de kollar upp. Ska även se om järnvärdena och blodvärdena fortfarande är normala. 
Jag har också fått remiss till en gastroskopi och har ca 3 månader att vara nervös. Jag har inget emot sjukhus och läkare men detta får mig att känna mig ynklig, verkligen ynklig.
 
 

Kommentera inlägget här :