Måndag

publicerat i Allmänt;
Då är det måndag igen då, tiden går väldigt fort och helgen har bara rusat förbi. Dopet i lördags var underbar och mysig. Fick inga bra bilder men det var jättefint och alla var jättefina. Fick dock ett problem med klänningen. Visste redan innan att den var genomskinlig men tydligen syntes det mer än jag trodde. Tur att Nina såg det på en gång när jag tog på mig klänningen. Det slutade med att jag fick ha mina svarta leggings under. Vet inte hur man ska lösa det, men måste ju ha trosor på mig, haha!
Igår var det en härlig dag. Var på en promenad med Therese och vi satt oss nere vid vattnet, nedanför oss och sedan gick vi hem för att äta lunch och vi bestämde att vi skulle träffas senare för att se film. Bettan hörde också av sig och ville komma och jag hjälpte henne med att beställa litteratur som hon behöver för hennes första kurs. Sedan gick vi två ut och satt oss och köpte en kaffe på minigolfen och det slutade med att vi spelade en runda minigolf :).
När Bettan gick skulle jag och Therese slå igång en film men det blev att vi surrade i flera timmar istället. Hon gick hem vid tolv inatt.
Efter gårdagens väder har jag bränt mig idag. Inte så att det känns men jag är röd. Nu ska jag brygga kaffe och ringa till Therese och se om hon vill se skräckfilmen "Mama" idag istället. Imorgon är det Zumba igen, härligt. Synd bara att man får börja träna själv från och med imorgon.

Kommentera inlägget här :