1 juli

publicerat i Allmänt;
Jag har fått veta att mina studier börjar den första juli. Det känns jättebra och spännande. Har nog aldrig längtat så här mycket till att få studera, kanske är det för jag hittat någonting som jag verkligen vill. Får se om man tycker om det lika mycket när det väl sätter igång, haha! Jag har sagt nej till jobbet på sjukhuset och kommer bara hoppa in vid behov. Hade ärligt talat inte trott att man fick börja så tidigt, hade tänkt mig i augusti eller i september. Det känns i alla fall riktigt bra och det är huvudsaken.
Ikväll blir det Zumba igen. Har bara blivit Zumba en gång i veckan de senaste veckorna pga. röda dagar osv. På torsdag blir det inte heller Zumba eftersom jag ska hjälpa Tessan och Alex att flytta. Men från och med nästa vecka ska det bli Zumba två ggr i veckan. När studierna sätter igång blir det promenader varje dag och träning minst två dagar i veckan. Ska fortsätta att ha Zumba som rutiner varje vecka (tisdagar och torsdagar). Men blir det att man inte kan gå någon av dom dagarna kan man ta ett annat pass. Det finns boxning och andra pass man är intresserad av. Ska verkligen se till att skapa vardagliga rutiner när man börjar studera. Allt är på distans och då är det extra viktigt att sätta en bra grund.

Kommentera inlägget här :