Sjuk

publicerat i Allmänt;
Hej hej bloggen! Hoppas att allting är bra med er underbara läsare. Själv har man legat i förkylning i några dagar och är ännu inte kry. Jag brukar vara sjuk en vecka så har några dagar till, haha! Det är bra när man vet hur sin förkylning fungerar. Brukar aldrig ha en långdragen förkylning eller en kortvarig, utan blir jag sjuk så blir jag sjuk och ligger en vecka helt enkelt, that's that! Det är hostan som är värst. Har hellre 40 graders feber. Att hosta hela dagarna och nätterna så man typ spyr är inte trevligt. Vaknade med en rejäl träningsvärken i magen, haha. Man kanske tränar magmusklerna med att hosta?! Det skulle ju vara bra när det inte blivit Zumba på hela veckan =/.
Det har varit en lyckad påsk. På långfredagen var jag på påskbuffé hos moster Maria och Uffe. Hela släkten var där utom mamma och Jim som var i Hassela. Det var god mat, god fika, prat och lek med barnen. Jag och mormor tog en promenad till moster i det underbara vädret som vi har.
I lördags (påskafton) var det bara att ställa klockan och packa för en heldag i Hassela. Jag och Tess for till mamma och Jim och åt påsklunch med alla grannar på campingen (där dom står med husvagnen). Alla tog ut sina egna bord och vi blev ca: 80 personer, det var jättetrevligt. Tessan och Alex kom förbi och umgicks lite innan vi alla begav oss uppåt för Afterski. Ständut Blakk stod för underhållningen. Det var inte en dålig underhållning, oj oj. Ska verkligen se dom igen. Tycker sångaren var snygg också ;). Efter Afterskin for Tessan och Alex hem. Medan middagen förbereddes tog jag och Tess skotern upp på toppen och solen började gå ner, jättevackert var det.
Jag stod för efterrätten!
Köpte med mig en liten påskpresent till mamma och Jim, för att vi fick vara där <3!

Kommentera inlägget här :