Skönt

publicerat i Allmänt;
Har krypit ner i sängen och ska snart stänga ner. Ska börja se filmen kl 22. Hoppas man inte blir för fast i filmen, haha. Men man överlever om man sover lite någon natt också. Bjuder på några bilder.
 
Jag har inte lyckats komma ihåg att ta bilder på mammas hus och visa hur fint dom bor och vad Jim har gjort. Han är otroligt händig. Där är det ingenting som sitter fast inte. För ett tag sedan när jag var där tog jag några bilder. Ska se till att ta bilder på allt nästa gång.
 
Här står man på altanen, underbar utsikt.
 

Utsikten från altanen. FinaTejo i sin hundgård.
 


 

Inglasade altanen som Jim byggt ut. Har ingen bild på hur det ser ut nu. Han har byggt det jättesnyggt. Sedan var detta ett tvåplanshus från första början. Men Jim byggde en till våning. Det är väl händigt gjort?
 

 

Känner ni igen Jack Daniels sakerna bordet? Japp det är jag som gjort Jack Daniels decoupage.
 
Nästa besök hos mamsen ska jag ta bilder på ALLT!
 

Kommentera inlägget här :