Så ont

publicerat i Allmänt;
God kväll! Hoppas allt är bra med er. Just nu ligger jag i sängen och kollar på Efterlyst. Har en sån träningsvärk konstigt nog. Tog en långpromenad med Tessan igår och idag har man varit ledig och farit och flugit överallt här hemma.
 
Har idag börjat med höststädning. Ska fortsätta imorgon efter jobbet och i helgen då man är ledig. Idag började man med putsning av alla fönster, förstörde rullgardinen (irriterande), tvätt av täcket, kuddarna, alla jackor och har börjat rensa överallt. Det kommer bli mycket som hamnar ute i förrådet ... igen ... haha! Grannen var snäll och sa att jag fick ta hennes två maskiner också, perfekt, det var precis två maskiner som jag hade kvar. Har inte tvättat så här många maskiner på länge.
 
Nu ikväll tog jag och Tessan ännu en promenad. Vi har bestämt att vi ska ut och gå måndag-torsdag 19.00. Idag blev det lite tidigare och imorgon blir det innan middag eftersom vi båda slutar tidigt. Efter promenaden blir det att fortsätta här hemma. Får se om man orkar fixa på fredag efter jobbet också. Kommer jobba helt själv på fredag (8-17) men annars ställer man klockan på lördag och fortsätter då :).
 
Längtar till lördag för då får jag dricka COLA och äta CHOKLAD. Får bara äta och dricka det nu på lördagar. Det blir dock 86 % choklad nu men det blir inte samma mängd och nu rör man sig också.
 
Aj aj vad ont jag har i benen. Men man har ju sprungit fram och tillbaka till tvättstugan, ner till affären och krypit runt hemma för att damma och torka av elementen efter man putsat fönstren, haha! Är helt slut och ska snart sova så man tar sig upp på jobbet imorgon bitti. Skönt att vi börjar åtta istället för sju. Det är roligt för när man skriver eller säger att man börjar åtta så börjar man halv åtta, vilket innebär att jag kör hemifrån strax efter sju. Det blir ändå tidigt. Det jag skulle säga är att vi öppnar receptionen/shopen klockan åtta och det innebär att man ska ha gjort alla öppningsrutiner innan så allt är klart till åtta.
 
Är jättehungrig och småirriterad. Det slog till för en stund sedan bara. Grannen poppar musik och det stör mig. Jobbigt med massa ljud! Hoppas det blir tyst där uppe snart annars går jag upp. Har nog sockerabstinens och det blir inte bättre när man har "röda veckan". Värken och hungern gör inte saken bättre heller. Det är inte lätt inte. Ska börja med att ta på mig öronpropparna och försöka sova, haha!
 
Får se om man har tid i helgen och lägga upp några bildinlägg. Har faktiskt en del bilder som jag inte lagt upp. Natti natti bloggen.
Kramar

Kommentera inlägget här :