Bodrum, Turkiet 2013

publicerat i Allmänt;
Jag är så glad. Fick veta att mamma och Jim bokade med mig på resan vi ska göra i Juni nästa år med släkten. Mosters karl fyller 60 år och då får alla som kan och vill följa med. Vi kommer säkert bli över 30 personer som åker. Mamma sa förra året att dom kan hjälpa mig ekonomiskt om jag vill följa med men när jag idag fick veta att vi ska bo på ett All Inclusive hotell kände jag att jag nog hoppar över resan pga. av kostnaden (även fast jag vill åka mer än nåt annat).
 
All Inclusive är smart men det skjuter upp priset för hotellet så mycket. Såg att för en person i en vecka är mer än 11.000 kronor. Även fast mamma och Jim skulle vara snäll att ställa upp så kändes det jobbigt när det blev ett sånt pris.
 
Satt och skrev med mamma om resan och sedan hoppade jag in i duschen. En stund senare ringer Jim och säger att dom nu bokat för oss tre. Jim menar: Ingen Cindy = Ingen resa. Så gulligt sagt, haha!
 
Snart är mitt arbete på Golfklubben klar och då återgår man till den trista vardagen igen. Men får jag jobb (vilket jag bara ska få) så kommer jag självklart "bidra" med en slant för resan. Men om man inte har jobb har jag ändå resan betald om man säger så.
 
Underbart hotell säger jag bara. Som folk säger: Bodrum ska vara Turkiets St Tropez. Då blir det vattenskoter så det står härliga till, haha!
 
Nu kanske man äntligen har den rätta motivationen till att gå ner i vikt. Hoppas det är en sådan belöning som krävs ;). 10 kg borde man kunna gå ner i lugn takt till juni 2013?
 

 
(Bilderna är lånad från Fritidsresor)
 
Mer bilder och info om hotellet hittar ni HÄR

Kommentera inlägget här :