Shopping!

publicerat i Shopping;
Kom på att jag inte visat er vad jag handlat på dessa shopping-turer den senaste veckan. Har glömt bort en del men kanske kommer på det under inläggets gång ;).

REA 100 kronor, Gina Tricot

 

REA 100 kronor, Gina Tricot

REA 75 kronor, Gina Tricot

Kläderna ovan beställdes från Gina Tricot. Jag beställde även ett vitt linne med en silver nyckel på.

Kavaj 199 kronor, HM

Leggings, 80 kronor HM


199 kronor, Cubus


Köpte också

En till svart kavaj, fast en kortare modell - 299 kronor på Gina Tricot!

Ett grönt baslinne - 80 kronor på HM!

 

Har inte shoppat klart men det mesta är inköpt. Det finns så mycket man vill ha ;). Provade jeansvästen från Gina Tricot och den satt snyggt, då vill man ju ha den också. Får se vad som blir härnäst, får nog hålla i plånkan ett tag i alla fall, haha!

 

Just ja, ni måste bara gå in på Make Up Store och lukta på deras egna parfymer. Jag har aldrig handlat där men nu hade jag kuponger lite här och där så passade på att gå in. När man kom in där kände jag en doft som luktade jättegott. Kom fram till att det var en av deras parfymer. Den ska jag köpa. Visar er den när man har handlat den. 

Kommentera inlägget här :