Ullared

publicerat i Allmänt;
Mamma ringde för en stund sedan och frågade igen om jag ville med till Ullared. Självklart vill jag det, så om två veckor åker vi :). Dom ska boka boende idag på Sweet Dreams Bed & breakfast som ligger alldeles vi Gekås (shoppingen), woho. Eller jag har direkt inga pengar att handla för men det är ändå roligt att få följa med gratis.

Det är typiskt att precis idag när man inte har toa inne så blir man kissnödig hela tiden, har sprungit ut några gånger redan. Det är helt okej i cykelrummet. Var ut och kollade i baracken. Det var stort, varmt och med riktiga toaletter där inne ;). Det är man glad för men när jag skulle dit sist (var upptaget i cykelrummet) så var det någon som inte hade gjort rent efter sig, höll på att spy. Men tur att det fanns en annan toa. Ursäkta detaljerna. Man tror inte att det är stort där inne, men det är två rum sedan en stor och rymlig korridor. Varje rum har en dusch, toa och handfat och de rummet är nästan lika stort som mitt badrum.

Åter till underbloggen. Det tar tid att skriva om allting. Headern är inte riktigt klar ännu och det är lite kodning som ska fixas innan det är klart.

På återseende!

Kommentera inlägget här :