Måndag

publicerat i Allmänt;
Måndag igen då! Har haft en mer eller mindre sömnlös natt av denna nackvärk, höll inte på att ta mig upp av nacken, kanske börjar få nackspärr?! Har haft det förut men inte så farligt. Måste avvakta och se hur man mår senare under dagen, så man kan sjukanmäla sig i tid. Kan vara svårare att hitta en som kan jobba långpass. Men känner att jag skulle kunna jobba men man måste lyssna på kroppen, speciellt om man jobbar med det man gör. Vill inte riskera någonting! Men får se, vill jobba! Less att vara hemma och inne.

Dagen bjuder inte på mycket, måste i alla fall ut och posta ett brev för att sedan gå till bilen och kolla om man får upp dörrarna. De gick inte sist men måste försöka igen om mormor ska låna bilen imorgon. Sedan om man mår bra och jobbar tisdag och onsdag ska jag ta bilen till min jobbcoach på torsdag eller fredag. Men det är jättekonstigt för jag sprejade med låsspray och bilen stod i två dagar men fick inte ens nyckeln i hålet. Innan jag sprejade hade bilen stått en hel vecka i ännu kallare grader och dörrarna var fastfrusen men det gick ändå stoppa in nyckeln, sjukt!

Ha en fin måndag alla!

Kommentera inlägget här :