Grrr

publicerat i Allmänt;
Blir så jädrans less. Den lösa musen till datorn slutar och fungera till och från. Det har varit så ett bra tag men det blir värre. Men ska väl inte klaga när det är jag som tappar den hela tiden. Börjar fundera på att det kan vara USB-ingången också som glappar?!

Jag blir också irriterad på bloggen. När man skriver ett nytt inlägg som jag exempelvis vill ska placeras i kategorin "Shopping" trycker jag i "Shopping" innan jag lägger upp inlägget, men den hamnar ändå inte i den kategorin?! Helt sjukt att det ska krångla hela tiden men denna blogg. Jaja, det ska inte få förstöra min härliga dag, haha! Nu börjar musen krångla igen. Det värsta är när man ska uppdatera bloggen eller när man sitter i Photoshop och musen börjar krångla!!!!!!

På återseende!
Kramar

Kommentera inlägget här :