Stockholm - Arlanda

publicerat i Allmänt;
Minns ni programmet "Stockholm - Arlanda" som gick på teven för några år sedan? Jag såg det jämnt och nu var det längesedan sist. Men började tänka på Michael Weatherly från Navy CIS och han var med i ett program så då kom jag på att jag ville se det igen. Sagt och gjort, har precis kollat klart på avsnittet. Han är ju bara så snygg, älskar han, haha!

Navy CIS är ett av mina favoritprogram och ligger i sängen just nu och inväntar både Criminal Minds och Navy CIS. Har fått hosta så jag håller på att spy. Hoppas man inte blir jättedålig, men jag blir alltid sjuk och ligger en hel vecka. Vill inte, vill inte. På onsdag ska jag med morfar till Birsta också, det vill man inte missa. Han tycker om att umgås med barnbarnet, och jag tycker om att umgås med morfar :). Har möte på torsdag och ska in på jobbet då också, det vill jag inte heller missa. Har mycket projekt på gång så det är inte läge för att bli sjuk.

Host och hej!

Kommentera inlägget här :