Handlat

publicerat i Allmänt;
Har precis kommit hem från handlingen. Tog en promenad på en gång när jag vaknade. Har precis slängt i mig en macka också. Det fanns vispskålar i tre olika storlekar för 30 kronor, det är inte dumt. Har 6 st stora i turkost men det fanns bara vita, röda och svarta och vilka valde jag? Det är dagens fråga, haha!

Idag blir det att ringa runt och till massa olika företag och hoppas på napp för eventuellt anställningsintervju eller en praktikplats, känner mig stressad över allting och på söndag har jag Öppet Hus hemma för PartyLite och det har jag inte hunnit förbereda någonting alls till. Ska i alla fall baka några kladdkakor. Svårt att inte veta när folk kommer och hur många som kommer men det är alltid någon som dyker upp så det är bara att ha något gott fika att bjuda på :).

Imorgon ska jag ner på stan, har fått lite uppgifter via jobbcoachen att utföra, ska då ner och prata med en tjej på ett företag och se hur möjligheterna för mig ser ut där. Därför måste jag hinna med och göra allt annat idag. Sedan blir det att göra mer tvålar och pyssla lite.

Dags att sätta igång med dagens bestyr!

Puss & Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av tessan:

Kan det vara svarta? HAHA

Kommentera inlägget här :