God morgon

publicerat i Allmänt;
God morgon alla glada. Oj vad trött man är, ser knappt vad jag skriver. De blev fler arbetspass denna vecka och ska iväg om en stund. Jag kunde inte somna inatt och sedan vaknade man med en väldans vakuum i örot, det är inte skönt. Även om jag sovit ungefär tre timmar ville jag ändå se till att komma upp i tid. Brukar alltid sova in i det sista och kliva upp vid tjugo över och man går ut tjugo i. Men idag tänkte jag kolla hur det känns att vara vaken ett tag och bara ta det lugnt, men de gjorde mig dock tröttare, haha! Jaja nog om det, blir väl pigg snart.

Typiskt det också nu när man har tid och sitta och kolla på teven och njuta lite innan man ska fara och då funkar inte tv-kanalerna?! Det är en massa "myror" bara. Hoppas det hinner fixas under dagen.

Ska kolla runt på Internet innan man ska fara iväg. Hoppas ni alla får en fin dag.
<3



Kommentera inlägget här :