"Drag me to hell"

publicerat i Allmänt;
Hoppas ni alla har en fin fredag. Min fredag har varit jättebra. Har haft besök från Hudik och vi åt gott, var och handlade och surrade en massa :). När hon for hem har jag suttit med en ny sak. Kom på igår att man kanske kan göra en strut av gammaldags papper. Har man bara ett vanligt papper är den väldigt tunn och passar inte bra för en strut men då kom jag på att när man gör eget papper blir den som hårdare eller vad man ska säga. Testade och det blev bra. Skrev ut ett A4 med en massa texter och några hjärtan. Efter det gjorde jag samma process. Bryggde kaffe och hällde över det på papperet och in i ugnen, klart!

Har gjort en planering för min ekonomi också. Måste hålla koll på vart man lägger alla pengar och då försöka hålla mig till en rimlig budget. Har en budget på xxx kronor per dag men idag sprack jag den med 212 kronor, haha! Fast igår gjorde jag inte av med en krona så sparade in lite där. Känns nå frukstansvärt patetiskt att man måste räkna varje krona dagligen men det är ändå bra, det är intressant. Jag är trots allt en människa som älskar att shoppa så detta är bara bra, finns egentligen ingenting negativt med det. Det är första gången jag någonsin gör så här så det ska bli spännande att se hur det ser ut när man får lönen.

Nu har filmen "Drag me to hell" börjat. Har sett den förut och har för mig att den var bra men har för mig att den var överdriven men men.

Ha det bra!
Kram

PS. Ska ta bilder på dagens projekt senare eller imorgon.

Kommentera inlägget här :