Sjuk

publicerat i Allmänt;
Hej och hå, hoppas allt är bra med er. Vad ska ni hitta på en helg som denna? Själv skulle man jobba men blir hemma imorgon iaf. Tur att jag sjukanmälde mig för har hostat så jag kräktes ner hela handen. Blir alltid orolig om det är nåt son händer, som man inte är van. Jag har den värsta hostan så man blöder näsblod och spyr upp slem men nu var det annat. Var massa vätska som kom ut. Det är iaf bra för att man får ut skit. Har inte hostat riktigt sedan det hände för ett bra tag sedan.

Har jobbat idag och igår. Igår på jobbet hade jag nog hög feber. Jag hade så ont i kroppen vilket jag inte brukar ha och sedan frossa. En till sak var att det gjorde ont när byxorna kom mot kroppen. Har mått skapligt bra idag förutom hostan då. Hoppas man kan jobba på söndag man förlorar mycket pengar.
 
Jag justerar detta inlägg lite, låg i sängen och försökte mobilblogga men det går aldrig som man vill :P.
 
Det kommer fler uppdateringar inom kort!
 
Kramar

Kommentera inlägget här :