Memories

publicerat i Allmänt;
Har precis kommit in från förrådet där jag har rensat lite mer och kollat runt vad man har och vad som ska säljas. Det är mycket som ska säljas. Har inte kollat igenom allt med det är bland annat:

* Tv:n
* Tv-bänken
* Ek lackbord
* Svart skrivbord
* Svart pall
* Vägghyllor
* Gardiner
* Tavlor
* Korgar
* Köksredskap
* Pressening
* Hyllor
* Spel till PS2 (dansmatta, spel och andra spel)
* Sällskapsspel
* Väskor
* Riktiga inlines

* En MASSA kläder, skor och smycken!

Det är i alla fall mycket som ska iväg. Är ni intresserad eller vill veta mer så hör av er till mig antingen här eller på min mail:
[email protected].

I alla fall detta med minnen. Har tre kartonger i förrådet varav två av dom är barnkläder, skor, skridskor, babyfilt med mera. Men i en annan kartong har man gosedjur, dockor, ponnys. Hittade "mina första år-boken". Sedan alla pogs man hade och alla bokmärken med mera.

Haha, denna gjordes i Italien.


Den här fick jag av moster jag var liten. Skulle sova över hos moster och kusinerna en helg och då var man lite ledsen på ögat (kunde inte vara ifrån mamma när jag var liten) då fick jag den här som dom köpte på Barnens hus. Minns också att det regnade den kvällen, haha.


Pogs, pogs!


Dockan tillhör denna bokserie.


Mycket bokmärken. I ett album ser alla bokmärken att vara helt orörda.


Har flera av mammas bokmärken, dessa två är jättestora.



Mycket härliga minnen. Mamma har skrivit en del i boken, min första resa till Italien och mycket mer. Nu ska man fortsätta att dona på här. Kolla igenom en gång till här hemma om det finns någonting mer som ska bort ;). Ha en fortsatt trevlig söndag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mari:

gå med i grupper på facebook. den ena heter "köpes/säljes i 060- området" den andra heter "sundsvallsbornas klädesbytargäng". båda sidorna kan man sälja allt möjligt på, fast namnet på den andra låter lite vilseledande..

2:a kommentar, skriven , av Mari:

förresten exakt den dära mina första år boken har jag oxå. från när jag var liten. tycker det är så kul att kolla i den, liksom M´s. han har två till och med, en med typ bara bilder och en som är den som jag hade. med både text och bilder..

Kommentera inlägget här :