Jädra less

publicerat i Allmänt;
Nu börjar man bli jädra less på att vara förkyld. Man blir så uttråkad och slut. Men jobbigaste är nog att vara rastlös men inte orkar göra någonting. Hostan är värre så snart spyr jag om jag fortsätter att hosta, spyan kommer i halsen. Vidrigt! Efter denna omgång ska man inte bli sjuk på länge. Denna gång började de också med tandont och tandköttsproblem (så de kan nog vara nåt med bihålorna). Hoppas det släpper snart för jag blir på riktigt dåligt humör av tand-problemen, usch!

I går var man tvungen att tvätta, för har använt upp nästan alla myskläder nu när man var dålig. Men skönt när det är gjort. Ska se om man orkar ta ett städryck idag. Dammsugaren har stått framme i över två veckor men det har inte blivit dammsugat. Har varit nånting hela tiden eller så har man varit sjuk. Men det är inte så konstigt när man varit sjuk två veckor på en månad. Men igår fick jag i väg teven från vardagsrummet som stått och tagit plats. Den är så tung så man orkar inte bära den själv så Tessan kom och hjälpte mig bära ut den till förrådet. Tack gumman.

Nu har jag kommit fram till att det står mellan två mobiltelefoner som jag vill ha. Kanske inte nämnt detta för er. Men jag ska säga upp abonnemanget och sälja min Xperia. Då står det nu mellan en LG Optimus x2 P990 eller en Nokia N8. Är det någon som vet nånting om dessa mobiler? Men måste ju kolla på blocket eller nåt sånt, kan inte köpa en helt ny. Men då funderar man på om det är så smart, tänk om man man blir blåst ;P. Men har beställt för många år sedan på Blocket och de gick ju bra. Jag är en sån som litar för mkt på folk, och ska tro gott om alla men man kan ju ändå bli blåst, haha! Men men då jädrans.

I dag ska det bli en stor kopp kaffe, det var ett tag sedan sist. Ska även ta en promenad ikväll. Jag och Tess har bestämt att vi ska gå en liten stund varje kväll men de har blivit som det blivit denna vecka. Hon är också dålig. Men jag har gått en liten mini sväng själv :P. Men ska göra ett bättre försök idag.

Hoppas ni alla får en bra dag. Hoppas man kan komma med bilder snart från lägenheten på det som är nytt. Kram på er!

Kommentera inlägget här :