God morgon

publicerat i Allmänt;
Har varit vaken sedan en tid tillbaka för att ringa några samtal men måste återkomma vid tio-tiden. När det samtalet är gjort måste jag ringa tillbaka till ett projekt jag ställde upp på i måndags, men känner att det inte är någonting för mig. Det är AMS som fixat ett projekt men det blir så jobbigt när man är mellan två jobb - Alltså, det blir för mycket om man får jobb när detta projekt ska vara, då måste man självklart vara ansvarig och ringa och säga att man har jobb. Jobb går före allt annat vilket är jättebra, men just att man måste komma ihåg att avboka osv. Har nog med samtal och pappersgöra hela tiden, så blir less och stressad på allt.

Skulle dock inte fungera så bra heller nästa vecka, för då har man tre eller fyra pass. Mellan dessa dagar har jag också sagt att jag kan jobba vid behov på det andra jobbet vilket nog kan bli av. De förstår mig helt klart och detta var inget jag var tvungen att göra. Men måste ringa och meddela båda parterna!

I dag är man ledig då blir det tvättstuga och städning. Får se om man tar sig en promenad ner på affären och handlar för helgen. Undra vad det ska bli för väder idag tro, vore inte fel att ta sig en längre promenad. Fast nu ska jag iofs tvätta typ alla jackor, de som man använder nu och de jackor som ska packas ner för vintern. Brukar alltid tvätta sånt som man ska lägga undan för en period så är det fräsht när det ska upp igen,

I morgon närmare halv två måste jag se till att vara hemma, auktionen på Tradera kommer att gå ut då, vem vinner mobilen? Det ska jag göra, haha! Har iofs lagt maxbudet mitt nu och vill inte lägga mer. En la bud igår på 40 kronor under mig så den jäkeln kan ta över maxbudet innan morgondagens budgivning är slut, haha! Vi får la se hur det slutar. Har en likadan mobil som en annan har (ej auktion) som är billigare än den jag budgivit på men det har inga extra medföljande tillbehör. Men det skiter jag isåfall. Bara mobilen är i bra skick med ett kvitto/garanti som gäller fortfarande.

Dags att kliva upp från sängen och få i sig frukost. Ska inte slarva med maten idag. Nu blir det att äta bra och på regelbunda tider.

Ha en trevlig torsdag - Snart helg!

Kramar

Kommentera inlägget här :