Valborg

publicerat i Allmänt;
Denna Valborg bestod av bara lugn, helt otroligt hehe. Tog en städdag under dagen och sedan blev de bara film och kollade upp lite mer om jobbet. Vill läsa mig för denna bransch, vill verkligen ha detta jobb har jag nu kommit fram till.

Förkylningen eller var det nu är, går upp och ner. Men men får se om de blir bättre. Ska iaf ta mig en prommis till mormor i Haga på lunch/fika. Hon fyllde år i början av april men bestämde sig för att vi alla skulle fira henne som idag :). Vi ska träffas vid 13 men jag går så att jag är där vid 12 för att hjälpa till och surra lite med mormor.

Har velat veta hur man mobilbloggar också. Har testat förut men då gick de inte, men kom på att man kan trycka på "HTML-rutan" och skriva där. Det gick så nu kan man mobilblogga också :).

Nu ska jag kolla runt lite mer på datorn sedan göra mig klar innan det är dags att gå.

Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mari:

annars gör du som så att du kopplar ditt nummer till bloggen. och kan på så vis blogga via sms/mms. som du själv väljer vilket av.. så gör jag. väntar bara på nån app så blir det lite enklare..

Kommentera inlägget här :