Shoppa

publicerat i Allmänt;
God kväll på er alla glada! Har suttit ett bra tag och kolla på allt som man skulle vilja ha. Mycket kan man inte räkna med heller för pengarna räcker inte till ;). Ska eventuellt ta en promenad med Sofia till stan imorgon så ska kolla runt och se om man hittar någonting. Skulle hellre vilja åka till Birsta när man har presentkort där men Sofia ville till stan. Jag får ta mig en tur till Birsta nästa vecka istället.

149 kronor, Gina Tricot

299 kronor, Gina Tricot

249 kronor, Gina Tricot

249 kronor, Gina Tricot

 

199 kronor, Gina Tricot

 

199 kronor, Gina Tricot

 

199 kronor, Gina Tricot


Svart denim skjorta, 249 kronor H&M (Verkar bara vara fin på)

 

249 kronor, BonPrix

 

99 kronor, BonPrix

139 kronor, BonPrix


Har massa andra bilder men orkar inte lägga upp allt

* Skinnleggings

* Underkläder

* Svart bordslöpare (till köksbordet)

* Bluetooth

* Digitalkamera

* Hårsnoddar

* Hårnålar

* Kalender

* Väggklocka till köket

* Armbandsur

* Tillbringare

* Riktiga hårprodukter hos frissan (Hårgelé, värmeskydd och inpackning)

m.m. m.m.


Tessan har sagt att jag borde gå till en frissa eftersom det var en evighet sedan sist. Jag, Tessan eller någon annan har klippt mig men då är det bara topparna. Jag skulle behöva tunna ur håret ordentligt och rådfråga en riktig frisör hur man kan behandla mitt hår på bästa sätt. Håret har börjat blivit okontrollerat eftersom rakpermanenterna börjar gå ur helt. Men är för snål att gå till frissan, haha! Menar att det syns inte om man klipper mitt hår fel och varför gå och punga ut flera hundra då?! Men då kommer man åter till detta med urtunningen, det kan man inte göra själv.

Har varit helt slut i två dagar och är inte pigg idag heller, känner mig bara allmänt trött och slut och hoppas verkligen inte det är en förkylning eller nåt på väg. Ska bara plocka undan lite och lägga disken i blöt sedan blir det en lång dusch och läsa boken jag fick i julklapp :). Ska tvinga mig att somna i tid så man kan må hyffsat imorgon. Bestämde med Sofia förut att vi kunde äta lunch hemma så man kan sova ut i alla fall.

Ska göra den goda dippen ikväll också har jag tänkt, en liten del av den i alla fall. Har ni ätit Philadelphia-dippen? Mamma gjorde den för några år sedan och den är gudomlig.

Kommentera inlägget här :