En till ...

publicerat i Allmänt;
En till sväng på marknaden blev det igår. Jag och Tessan hade bestämt att vi skulle äta middag tillsammans igår och hon skulle tvätta, men innan tvätten for vi ut en sväng på marknaden. Hade hittat en jättefin skinnjacka för endast 250 kronor i lördags men blev för snål för att köpa den. Men fick med mig den hem igår med lite annat smått och gott, haha! Var ni någonting på marknaden? Hittade ni nåt bra?

Till middag åt vi renskav som jag fått av mamma och Jim, det var riktigt gott. Har mer i frysen som man definitivt ska äta. Nu börjar hans alla jaktsäsonger också, bland annat älg. Ska själv med en dag, men man måste ju vara tyst på jakt och jag är inte en sån person ;). Kommer ju surra iväg djuren.

Tessan och jag såg även Scream 4 igår. Har fobi för masker när det gäller skräckfilmer. Måste bero på att man lekte Scream och såg alla skräckisar när man var lite väl ung. Vi var ett gäng barn som lekte Scream i skogarna med Scream-mask och låtsas kniv, men nå kunde man skrämma varandra ordentligt.

I kväll klockan 19 ska jag och Tessan till Timrå för ett möte med Partylite, ska bli roligt att få träffa alla i gruppen. Det ska bli spännande, vi kommer att få lukta på de nya dofterna och se den nya katalogen. Innan det blir det en trip till staden för att handla hem lite mat, tänkte gå på älskade Hemköp, saknar Hemköp nu när dom lagt ner i Skönsberg. Sedan blir det lite städning, hann inte med det igår.

Stor plånbok. Hade kostat 129 kr men fick den för 80 kronor.


250 kronor.


Hollywood Nails. Jättebra och fint kit. Man gör mönster på naglarna. Enkelt med fint resultat. 98 kronor.


Dekorationsbollar. De är jättesmå små pärlor men ligger dom några timmar i vattnet så sväller dom upp och man kan göra dekorationer av dom. Bilder kommer på detta.


Nu ska man göra sig i ordning för att åka iväg. Ha en fortsatt trevlig måndag!

Puss & Kram

Kommentera inlägget här :