Helt slut...

publicerat i
Idag har jag och Pellan varit på Birsta och shoppat och det innebär som alltid att man är helt slut när man kommer hem. Men vi båda fick shoppa av oss riktigt :). Vi gick först på Jysk där jag handlade min "älskade" elefant också fick jag mig att handla 2 st bruna badlakan och 3 st bruna handdukar. Det var så roligt för dessa småsakerna fick jag en skitstor påse så det var så roligt att gå runt med den. Det var som jultomten var tidig i år, Ho ho ho! Haha. Tur är att mamma jobbar där ute så hon fick ta våra saker upp på hennes kontor medans vi gick runt i Birsta City och IKEA!

Vad mer handlade man? 1 skjorta, 1 tröja, ljus, doftgrej, lite städsaker, vitvinsglas och mjölkkanna. Det är säkert mer saker som jag inte kommer på nu men man fick med sig lite hem ;P.

Nu håller man på dona med allting som man köpt men känner att man bara vill lägga sig och mysa framför en film. Kanske jag gå över till Mari eller om hon och Edwin kommer hit. Får se vad man orkar med! Plugget får iaf vänta tills imorgon.

 

Elefanten är ful egentligen. Men jag brukar säga: "Den är så ful så den blir snygg." Den gjorde sig bra på byrån i hallen iaf.

;)

Kommentera inlägget här :