Thriller

publicerat i
Nu var det åter igen fredag. Tiden går verkligen fort, men det behövs väl inte upprepas? Det blir i alla fall en lugn helg med lite ärenden och sånt. I dag har man haft besök från Hudik. Christina som jag läste Tidningsdesign med kom och hälsade på :). Efter det har dagen bestått av nån timmes prat i telefonen med Tess sällan, eller inte haha. Till middag blev det fläskkarré med bbq kryddade strips, testat det? Det är någonting ni måste testa iaf, riktigt gott.

I morgon blir det besök till kusinen som fyller 30 år på onsdag. Underbart då får man träffa hela tjocka släkten. Morfar kommer till mig innan och lämna julgranen han tagit från skogen, har ingen julgransfot än men han skulle ta med sig en tom rödbetsburk, vad gulligt! Efter firandet är det bara att bege sig hemåt för då kommer L och hjälper mig med uppborrningen av de nya hyllorna och den stora ramen. Har framkallat yttligare bilder nu som ska upp på hyllorna. Fast det är ingen brådska för man inte har några passande ramar än. Men ska till förrådet imorrn och hämta in julgranspysslet och även se om det finns några spännande ramar.

Nu blir det att se klart CSI och 21.30 börjar filmen "Inside man" den måste man se. Har fått ett sug under kvällen att se någon spännande film, en thriller eller liknande. Dock inte skräck, känns som man vill sova lite i natt också ;).

Har även glömt (tror jag) nämna att jag trivs som fisken i vattnet på Assistens jobbet. Nu när man inte varit där på några dagar saknar man alla redan. Kan det bli bättre? Fick ett samtal för nån timma sedan om jag ville jobba dagspass på måndag, det tackar man givetvis inte nej till. Det blir ett dagspass (08-14). Det är ett starkt mellan allihopa. På arbetet träffar man flera olika assistenter också, så man jobbar med flera olika varje dag/gång. Otroligt iaf hur nära man kan bli på en sån kort tid. Ville bara dela med mig av det.

Nä, nu blir det att hoppa ner i soffan för mys! Ha en fortsatt trevlig kväll allesammans!

Kommentera inlägget här :