Marknad

publicerat i
Nu är det den årliga Selångers marknad igen ute i Bergsåker. Det är en stor marknad som har mkt att erbjuda. I går blev det en spontan resa ut dit med mamma och Jim. Jag blev upplockad efter 18 och vi kom hem strax efter halv 10. Det var så mysigt att gå runt där och både mamma och Jim överraskade mig mycket. Fick 1000 kr av Jim och 2 elefanter som va jättefina (jag som älskar afrikanskt). Sedan av mamma fick jag PC-spelet Trafikskolan Teo och en jättefin jacka som hon betalade på marknaden.

Sedan i går var ju Tinas 20-årsfest, grattis igen till dig stumpan :). Hade lite halvt glömt bort den men bestämde mig att byta om och ta nästa buss ner till stan och umgås lite med folket. Det var mkt trevligt. Nu äntligen vet jag hur de ser ut inne på själva laserhallspelet för jag fick sitta där och kolla, haha! Det blidde nyktert men fick smaka en jättegod drink som jag tror Henke hade blandat ihop? I natt samåkte jag med en tjej som skulle åt samma håll så det blidde att hon följde med in och åt lite chips som jag köpte på marknaden. Hon gick hem vid kvart i 3 i natt.

Nu är man vaken sedan ett bra tag tillbaka. För att det blir mer marknad i dag :). Mamma och Jim kommer först plocka upp mig sedan blir det att hämta Tess i Skönsmon. Så det blir även Langooos i dag, mumma!


Får se om jag lägger upp lite bilder från Selånger och de saker jag fått. Nu ska man göra sig klar så att man är klar innan de kommer om en halvtimma.

Uppdaterar nog nånting senare! Ha en fortsatt trevlig Lördag.

Kommentera inlägget här :