Storfrämmande

publicerat i
I söndags hämtade jag hem cykeln från mamma och det tog 12 minuter att cykla från dom och ack vad ont det gjorde. Benen var som spagetti när jag kom hem. Det är synd att jag tappat min "cykel-kondition". Jag är en människa som älskar att cykla och har cyklat i alla år men nu har dessvärre cykeln varit stående några år så det var på tiden att jag dammade av den.
I förrgår hade jag storfrämmande. Chefen och kollegorna kom över på middag och fika :). Det var jättetrevligt. I söndags eftermiddag bakade jag muffins och äppelpaj som jag bjöd på med några småkakor till det. Jag fick en jättefin blomma som ska vara ute och en jättefin tavla som Elisabeth målat. Hon är konstnär och man blir häpen hur talangfull hon är. Tack så mycket brudar för en trevlig eftermiddag och kväll. Det var synd att Patrik inte kunde följa med, han skulle vara hemma med barnen när frun jobbade. Men jag tog med mig lite fika på jobbet dagen efter :).
I söndags gjorde jag även mitt egna kakfat. Jag borrade två tallrikar och det blev jättebra. Blev nöjd! 
I förrgår kom paketet från Nelly och allt passade jättebra. Idag kom skärpet och paketet från Bonprix. Jeansen var för stor och ska skicka tillbaka dom. Jag har ringt kundtjänst så de ska skicka en mindre storlek. Jumpsuiten var för stor och såg konstig ut så den ska returneras.
Det röda skärpet var hur fint som helst. Det ska bli spännande och se hur det kommer se ut tillsammas med kläderna. Har inte tänkt på vad jag ska ha på mig än utan brukar bestämma samma dag.
Imorgon ska mamma hämta mig efter jobbet och vi ska uträtta några ärenden. Jag ska på bolaget bland annat sedan handla mat , skor, hårfärg och lite annat smått och gott.
Bjuder på svartvita bilder då bilderna med färg inte blev bra. 
Nu ska jag duscha och plocka undan lite. Önskar er alla en fortsatt trevlig kväll. 
Ciao!

Kommentera inlägget här :