30 år

publicerat i Allmänt;
 
Igår fyllde man 30 år, kan inte förstå att man redan är 30. Men det känns bra. Jag fick en överraskning igår på jobbet. Kollegan kom in och sa att jag fått blommor. Det var T som hade beställt blommogram till mig <3. Jag blev så glad. Inte nog med det, han beställde en av mina favorit blommor också :). Fick även en chokladask.
Jag fick också en jättefin blomarrangemang av mina kära kollegor och blev bjuden av lunch igår också av dom :).
Efter jobbet for jag och hämtade mormor och sedan var det bara hem och fixa tårtor och förbereda. Ett gäng från härliga släkten kom. Var jättetrevligt. Imorgon efter jobbet åker man direkt till Hassela för att fira med resten av folket på lördag. Det ser jag fram emot.
Ursäkta om det blir konstigt skrivit, uppdaterar på mobilen. 
Orkar inte skriva så mycket mer nu!

Kommentera inlägget här :