Vi får en egen DJ imorgon ;)

publicerat i Allmänt;
Vad jag längtar tills imorgon. Efter jobbet ska jag till kollegan och vi ska äta och dricka gott. Hennes son är DJ och han kommer också, inte illa med vår egna DJ haha. Det känns roligt att man ska få klä upp sig, man går aldrig ut numera och får aldrig riktigt klä upp sig och göra sig fin. Det vill man faktiskt göra ibland :). Vi får se mer vad morgondagen bjuder på men roligt kommer vi få.
Denna helg är egentligen min lediga eftersom jag jobbade förra helgen men jag bytte pass med en annan kollega och därför jobbar jag imorgon men det gör ingenting, är ledig på söndag iallafall. Det blir att åka till morfar på onsdag nästa vecka istället för att hjälpa han med fönstren och städningen. Är ledig onsdag - fredag för att sedan jobba helg igen.
Det har blivit en förändring på schemat. Jag börjar 7.30 och slutar 15.30 och det kunde inte bli bättre. Jag börjar hellre tidigare och slutar tidigare. Igår var jag dock kvar på jobbet till strax efter 16 för att jag skulle hämta mamma, Jim och Ida på busstationen. Dom har varit på kryssning till Helsingfors. Sedan skjutsade jag hem dom.
Har gjort ännu ett prov, den sista och skickat in några uppgifter, fick mer än godkänt på allting, känns jätteskönt. Har dock ett antal sidor kvar att läsa innan jag kommit ikapp det. Ska börja på de sista uppgifterna i helgen men just ikväll orkar jag inte göra så mycket. Ska packa ombyte och allt sånt och anmäla mig för sista delen av juridiken - den muntliga examinationen.
Laddad

Kommentera inlägget här :