Delegering

publicerat i Allmänt;
Idag har jag fått en hel del gjort med plugget. Funderar på att skicka in ikväll eller senast imorgon. Har inte läst på mycket mer och jag har muntliga examinationen nästa fredag. Har ingen aning vad dom frågar. Men klarar jag den har jag klarat juridiken. Sedan börjar den sista kursen, Redovisning och när den är klar är jag utbildad ekonomi -och redovisningsassistent. Matte B ska jag också läsa upp mitt i allt. Ser inte fram emot den kursen. 
Är iallafall ledig imorgon också men då har jag delegering på Tomtegränd. Måste göra den för min räcker bara till juni. Får ju inte fortsätt jobba om man inte gjort det. 
Igår var jag till morfar och hjälpte han med putsning av fönstren och lite städning. Han blev så nöjd så. Passade också på att ta fönstren hos oss och det blidde bra. När jag for från Stöde passade jag på att uträtta några ärenden på Birsta. Fick med mig några presenter till älsklingen. Har inte köpt något speciellt men han blir nog glad. Saknar han jättemycket. Men snart är han hemma igen och då ska vi vara borta en vecka och jag har ansökt om 2 semesterdagar, får se om det blir beviljat. Han fyller också år då och det ska firas :).
Nej, åter till plugget. Ha en fortsatt trevlig kväll.

Kommentera inlägget här :